Киев

Згідно різних досліджень, майже половина українських учнів початкової школи відвідує додаткові заняття і, так звані, «нульовки», де з допомогою вчителя поглиблюється вивчення того чи іншого предмета. У Європі вже давно відмовилися від того, щоб перезавантажувати дитину під час навчального року. Чому нам слід взяти цей зарубіжний досвід — читайте на Киев

Суботні та недільні дні — саме завантажений час. На шість учнів тут — один консультант, який допомагає з навчанням. Раніше заняття з репетитором були прерогативою привілейованих. Нині ж навіть ті, у кого дуже скромні доходи, відправляють дітей до центрів, ходять роками, двічі на тиждень. Хоча послуга не дешева: еквівалент 150 доларів на місяць. А сім’ї без матеріальних проблем наймають ще й індивідуальних репетиторів.

Додаткові заняття, на думку батьків, впливають на майбутній вступ дитини. Дійсно, за даними англійців, 2/3 учнів, які відвідували додаткові заняття, вступали без проблем у вузи. 14% школярів, що проходили тільки основи шкільної програми і не мали можливості відвідувати курси або займатися з репетитором, вступали в «внз» в минулому році.

За даними компанії Nexus Link, діти з малозабезпечених сімей мають більш слабкі комунікативні навики і бояться відповідати на уроках, в той час, як їхні однокласники, з сімейним рівнем доходу «середній плюс» проявляють себе активніше, навіть якщо не впевнені в матеріалі, який доповідають вчителю.

Експерти вважають, дитина з будь-яким рівнем доходу сім’ї повинна мати простір для самовираження.

У Лондоні, наприклад, пропагують ідею грантів для навчання перспективних школярів з бідних сімей. Крім цього, приватні агентства також виділяють кошти для того, щоб нагородити талановитих дітей.

Тому, у Великобританії система освіти відмовилася від класичної системи додаткових занять, перетворивши її на бонусну для дійсно талановитої молоді.

Закладка Постоянная ссылка.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *